Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 16, 2011

Product Allianz PowerLink

Allianz Powerlink berlandaskan konsep Syariah
satu pelan yang menggabungkan semua keperluan perlindungan Anda
Bayangkan anda mempunyai satu pelan insurans yang dapat memenuhi semua keperluan perlindungan dan nyawa anda. Selain daripada tidak perlu membeli pelbagai pelan faedah pilihan, ciri-ciri pelaburan PowerLink juga membolehkan anda menikmati pulangan pelaburan yang lumayan. Apa yang paling menarik ialah, semua faedah ini boleh diperolehi dengan hanya membayar premium serendah RM100 sebulan!!
PowerLink adalah satu pelan insurans “semua dalam satu” yang mempunyai ciri-ciri pelaburan dan gabungan beberapa faedah pilihan utama – penyakit kritikal, rawatan hospital dan pembedahan, pelepasan pembayaran premium kemalangan diri dan banyak lagi. Pendek kata, semua perlindungan asas dan keperluan kewangan anda dilindungi dengan satu pelan sahaja.
Keperluan khas
Pelan ini memberi anda kebebasan membuat pilihan untuk melindungi diri dan yang tersayang dengan semua faedah pilihan atau sebahagian daripadanya. Misalnya, anda boleh memilih hanya MediCover, satu pelan rawatan hospital, untuk keperluan rawatan hospital & pembedahan anda atau semua faedah pilihan yang ditawarkan untuk perlindungan yang menyeluruh!
Premium rendah
Dengan pilihan untuk menambahkan beberapa faedah pilihan dalam satu jumlah premium, PowerLink mungkin merupakan pelan perlindungan yang terendah yang boleh anda dapat. Anda boleh memilih untuk membuat bayaran setiap bulan, suku tahunan, separa tahunan atau tahunan.
Mudah & tidak menyusahkan
PowerLink memberi perlindungan komprehensif untuk nyawa dan kesihatan anda dan juga peluang untuk mendapat pulangan pelaburan sekaligus. Ia mudah dan tidak menyusahkan kerana anda tidak perlu lagi membeli atau bersusah payah mengingati butiran beberapa pelan yang berlainan.
Pelaburan di laburkan mengikut keperluan pelanggan. Bagi pelanggan Muslim bolehlah memilih Dana Padu untuk pelaburan. Terdapat juga Managed Fund, Equity Fund, Dynamic Growth Fund, Equity Income Fund, Bond Fund, dan Cash Fund.

0 comments:

Premium Sum Insured

Title/Gelaran *
Name *
NRIC/Kad Pengenalan *
Date of Birth *

DD
/
MM
/
YYYY
Phone Number *

###
-
###
-
####
Do you smoke cigaratte? *
 Yes 
 No 
Email *
Height (cm) *
Weight (kg) *
Massage/Question/Comment
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]
Powered byEMF Forms Builder
Report Abuse
Allianz Agent Slideshow: Shahir’s trip to Malaysia was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Powerlink account the best

Powerlink account the best
banyak kebaikan

follow me

Life Insurance

sharing is caring

Jom layan Hitz.fm

clik for get money... trust it

THANKS FOR THE VISIT

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP